Hőtérkép
Felhőkép
I. 1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

Kocsord Község Önkormányzata
4751 Kocsord, Szent István u. 13.
+36-44/500-319 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kocsordi Polgármesteri Hivatal
4751 Kocsord, Szent István u. 13.
+36-44/500-319 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A Polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje:

Bakos Róbert – polgármester
Minden héten hétfőn 9.00 – 10.00 óráig
Minden héten csütörtökön 14.00 – 15.00 óráig
Információ és időpont egyeztetés: Tel.: +36/44-500-319

Badacsonyi Éva – jegyző
Minden héten hétfőn 9.00 – 10.00 óráig
Minden héten csütörtökön 14.00 – 15.00 óráig
Információ és időpont egyeztetés: Tel.: +36/44-500-319

Belső szervezeti egységek általános szabály szerint:
Hétfő: 8.00 – 12.00
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: nincs ügyfélfogadás
Csütörtök: 13.00 – 16.00
Péntek: nincs ügyfélfogadás

I. 2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

Hivatalunk szervezeti egységekre nem tagozódik.
A Polgármesteri hivatal ügyintézői:

Varga Zoltánné anyakönyvvezető, igazgatási ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319 - 3-as mellék
3. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- Anyakönyvi ügyek intézése
- Hagyatéki ügyintézés, hagyatéki leltár
- Népesség nyilvántartás, lakcím
- Méhészek, méhvándorlás nyilvántartása

Imréné Kósa Ágnes igazgatási ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319 - 2-es mellék
4. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- Közfoglalkoztatás
- Pályázatok koordinálása

Menyhárt-Paczári Zsanett szociális ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319 - 2-es mellék
4. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- Szociális igazgatási ügyek: rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli települési támogatás, védendő fogyasztói igazolások

Lengyel Andrásné pénzügyi ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319 - 5-ös mellék
5. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- számlázás
- pénztár
- önkormányzati gazdálkodás

Pócsi Gábor adóügyi ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319 - 3-as mellék
6. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- adóigazgatás: magánszemély kommunális adójával, helyi iparűzési adóval kapcsolatos ügyintézés
- adóigazolások kiállítása
- adó és értékbizonyítványok
- hulladékszállítási díjmentességi kérelmek

Katonáné Budai Ágnes személyügyi ügyintéző:
Telefon: +36-44/500-319
7. sz. iroda
Hivatalos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Munkakörébe tartozó ügycsoportok:
- kinevezések, munkaszerződések készítése
- bérszámügyintézés
- bérszámfejtés

I. 3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége

Hivatali vezetők:

Beosztás

Név

Iroda

Telefon

E-mail

Polgármester

Bakos Róbert

1.

500-319

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Alpolgármester

Szabó Sándor

1.

500-319

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jegyző

Badacsonyi Éva

13.

500-319

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  


Fogadóórák:


Bakos Róbert – polgármester
Minden héten hétfőn 9.00 – 10.00 óráig
Minden héten csütörtökön 14.00 – 15.00 óráig
Információ és időpont egyeztetés: Tel.: +36/44-500-319

Badacsonyi Éva – jegyző
Minden héten hétfőn 9.00 – 10.00 óráig
Minden héten csütörtökön 14.00 – 15.00 óráig
Információ és időpont egyeztetés: Tel.: +36/44-500-319
I. 4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége és az ügyfélfogadási rend

A Kocsordi Polgármesteri Hivatalban ügyfélkapcsolati vezető nincs.

I. 5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

Kocsord Község Önkormányzata Képviselő-testülete
A testület létszáma 7 fő

Név

Beosztás

Elérhetőség

Bakos Róbert

polgármester

+36-44/500-319, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szabó Sándor

alpolgármester

 

Dr. Barkasziné Péter Andrea

önkormányzati képviselő

 

Gergely Mónika

önkormányzati képviselő

 

Kósa Anita 

önkormányzati képviselő

 

Pajtás Zsigmond 

önkormányzati képviselő

 

Rádi László

önkormányzati képviselő

 


Kocsord Község Önkormányzata Képviselő-testülete Pénzügyi Bizottsága
A bizottság létszáma 3 fő

Név

Beosztás

Elérhetőség

Rádi László

elnök

 

Dr. Barkasziné Péter Andrea

bizottsági tag

 

Pajtás Zsigmond

bizottsági tag

 
I. 6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

Feltöltés folyamatban...

I. 7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége, tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

Nem releváns.

I. 8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége, alapító okirata, kezelő szervének tagjai

Nem releváns.

I. 9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége

Kocsord Község Önkormányzata által alapított költségvetési szervek

Kocsordi Gyöngyfüzér Óvoda

Alapító jogszabály megnevezése:

Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 8.§.
A hatályos és egységes szerkezetű alapító okiratot a Kocsord Község Önkormányzata Képviselő-testülete a 69/2020. (V.11.) számú határozattal fogadta el.

Alapító okirata

Az Alapító Okirat letöltéséhez kattintson ide

Vezetője:

Jakab Zsuzsanna

Székhely:

4751 Kocsord, Árpád u. 57.

Postai cím:

4751 Kocsord, Árpád u. 57.

Telefonszám:

+36-44/310-872, +36-30/337-7688

Elektronikus levélcíme:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlapja:

https://kocsordigyongyfuzerovoda.hu/  


Kocsordi Polgármesteri Hivatal

Alapító jogszabály megnevezése:

Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 84. §, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 8.§.
A hatályos és egységes szerkezetű alapító okiratot Kocsord Község Önkormányzata Képviselő-testülete  a 42/2016.(IV.21.) számú határozattal fogadta el.

Alapító okirata

Az Alapító Okirat letöltéséhez kattintson ide

Vezetője:

Badacsonyi Éva

Székhely:

4751 Kocsord, Szent István u. 13.

Postai cím:

4751 Kocsord, Szent István u. 13.

Telefonszám:

+36-44/500-319

Elektronikus levélcíme:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlapja:

http://kocsord.hu/  

I. 10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

Nem releváns.

I. 11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5.
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Pf.: 199
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg
Telefon: (42) 599-300
Telefax: (42) 599-309
Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8.00-16.30, P: 8.00-14.00

II. 1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok

- Magyarország Alaptörvénye
- Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX.törvény
- az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény
- a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköréről szóló 1991. évi XX. törvény
- az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény
- a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény
- a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény
- a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény
- a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény
- a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

II. 2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven

Nem releváns.

II. 3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai

Nem releváns.

II. 4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése

Feltöltés folyamatban...

II. 5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények

A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma (letöltés)
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények (letöltés)

II. 6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok

Feltöltés folyamatban...

II. 7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke

Nem releváns.

II. 8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja

Szervezeti és Működési Szabályzat (PDF)
Képviselő-testületi jegyzőkönyvek: http://kocsord.hu/onkormanyzat/test%C3%BCleti-%C3%BCl%C3%A9sek

II. 9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától

http://kocsord.hu/onkormanyzat/test%C3%BCleti-%C3%BCl%C3%A9sek

II. 10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények

Feltöltés folyamatban...

II. 11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk

Nem releváns.

II. 12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

Feltöltés folyamatban...

II. 13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neve

Feltöltés folyamatban...

II. 14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

Feltöltés folyamatban...

II. 15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

2020. évben 10 db közérdekű adat megismerése iránti kérelem érkezett az Önkormányzathoz, melyből 1 db elutasításra került.

II. 16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél

Nem releváns.

II. 17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II. 18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista

Feltöltés folyamatban...

II. 19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény

Feltöltés folyamatban...

II. 20. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata

Feltöltés folyamatban...

II. 21. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen

Feltöltés folyamatban...

II. 22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

Feltöltés folyamatban...

II. 23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése

Feltöltés folyamatban...

II. 24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege

Feltöltés folyamatban...

II. 25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum

Feltöltés folyamatban...

III. 1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója

2020. év

2019. év

2018. év

2017. év

III. 2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok

Feltöltés folyamatban...

III. 3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások

Feltöltés folyamatban...

III. 4. A nettó ötmillió forintot elérő, vagy azt meghaladó szerződések

Vállalkozási szerződés - Nyír-Építő Kft. (PDF)

III. 5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)

Nem releváns.

III. 6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések.

Nem releváns.

III. 7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

Pályázó neve:

KOCSORD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA

Projekt megnevezése:

Kocsordi Gyöngyfüzér Óvoda felújítása és bővítése

OP név:

TOP

Pályázati kiírás megnevezése:

TOP-1.4.1-15-SB1 - A foglalkoztatás és az életminőség javítása családbarát, munkába állást segítő intézmények, közszolgáltatások fejlesztésével

Projekt helyszíne (régió):

Észak-Alföld

Projekt helyszíne (megye):

Szabolcs-Szatmár-Bereg

Projekt helyszíne (település):

Kocsord

Megítélt összeg:

173 262 957 Ft

Támogatás aránya:

100

Támogatási döntés dátuma:

2018.12.18

Forrás:

ERFA

Ország:

Magyarország

Beavatkozási kategória:

A koragyermekkori neveléshez és gondozáshoz kapcsolódó infrastruktúra, A fenntartható város-/vidékfejlesztés egyéb integrált megközelítései, Egyéb, meg nem határozott szolgáltatások, Nem alkalmazható, Vissza nem térítendő támogatás

Uniós társfinanszírozási ráta:

88,999996 - ERFA

Projekt összköltség:

173 262 957 Ft

Szakmai Tartalom Bemutatása:

 A projekt során az Óvoda új tornaszobával és kiszolgáló helyiséggel bővül, valamint maradéktalan akadálymentesítésre és játszótéri eszközök tárolására szolgáló helyiség, valamint belső kerítések megépítésre kerül sor. Továbbá a villamos hálózat teljes felújítása (erős- és gyengeáramú rendszerrel együtt), ledes világító berendezések beépítése, illetve a gépészeti (tűzi víz hálózat) rendszer teljes felújítása, valamint megújuló energiaforrás telepítése szerepel a tervek között. Utóbbi a gázalapú fűtés mindent felölelő rekonstrukciója mellett - a gázfüggőség csökkentése, illetve kiváltása érdekében - alternatív fűtési rendszer kialakítását is magában foglalja. A szükségleteknek megfelelően elvégezzük az intézményhez tartozó víz- és szennyvízrendszer felújítását. A megújuló energiaforrások közül megfelelő kapacitású napelemes rendszert kívánunk kialakítani, amely a világítási szükségletek kielégítése mellett a használati meleg víz elkészítéséhez szükséges energiaigény egy részét is biztosítaná. Ezáltal e tekintetben legalább harminc évre részlegesen önellátóvá válna az épület. A csoportszobák felújítása során a jelenlegi padló burkolata megújul. Az óvoda teljes hőszigetelésére, valamennyi kül- és beltéri nyílászáró, a tetőszerkezet teljes, illetőleg a födém részleges cseréjére kerül sor. A tető és a födémcsere elkerülhetetlen, hiszen a fa- és egyéb anyagok mára elhasználódtak, csapadékvédő fólia hiányában gyakoriak a jelentős károkat okozó beázások. Az épület hőszigetelése tartalmazza a lábazat, a homlokzat és a födém kellő vastagságú szigetelőanyaggal való ellátását. A tornaszoba esetében az előírásoknak megfelelően az aljzat szigetelését is tervezzük. Külön kiemeljük, hogy a homlokzat és a födém hőszigetelése esetén olyan környezetbarát (zöld) anyagot kívánunk használni, amely nemcsak a téli-, hanem a nyári hőszigetelés szempontjából egyaránt kiváló tulajdonságokkal rendelkezik. A külső nyílászáró rendszernél szintén a legkorszerűbb és hosszú évek múlva időtállónak számító szerkezetekben gondolkodunk, amely mellett a sok évtizedes belső nyílászárók lecserélése is indokolt. Az ingatlan udvarán jelentős földmunkával járó tereprendezést végzünk. Az eszközbeszerzés során számítástechnikai eszközök, udvari játékok, fejlesztő eszközök, sporteszközök, csoportszobai bútorok, a gyermekek gondozásához, egészséges életmódra neveléséhez szükséges eszközök valamint a tornaszobához tartozó kötelező eszközkészletek kerülnek beszerzésre. A fejlesztés az óvodai ellátáshoz való hozzáférés javítását és a szolgáltatás minőségének fejlesztését szolgálja. Kiegyenlítődnek, javulnak a jövedelmi különbségek, hiszen településünkön magas a szegény családok, a halmozottan hátrányos helyzetű és a sajátos nevelési igényű gyermekek száma. Az óvoda befogadó-elvű nevelési gyakorlatot folytat, a sajátos nevelési igényű gyermekek ellátását, a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek integrált nevelését, fejlesztését is biztosítja. Ingatlan vásárlás: azért van rá szükség, mivel több játszóhelyet (sport udvart) szeretnénk kialakítani, valamint a már meglévő és az eszközlistában szereplő udvari játékok szabvány által előírt követelményeknek való megfelelése miatt. Műszaki-szakmai eredmények; bővítés Tervezett épületek: - tornaszoba 99.07 m2, Az önkormányzat a fenntartásában lévő Gyöngyfüzér óvodát Tornaszobával szeretné bővíteni. Az Óvoda jelenleg nem rendelkezik tornaszobával. A tornaszobát az óvoda északi végén a telekhatár vonalában szeretnénk elhelyezni ugyanis a csoport szobákhoz ez a terület, esik a legközelebb. A csoportszobák és tornaszoba kapcsolatát a megépülő fűtött közlekedő folyosó biztosítja. - Játék és eszköztároló 53.94 m2, Az Óvoda jelenleg nem rendelkezik játék és eszköz tárolóval. Jelenleg a fentiek tárolása nincs megoldva a hely nem biztonságos sem vagyon sem időjárás ellen. A Játék és eszköztárolót a konyha épület nyugati végéhez kívánjuk meg építeni. A telek adottsága miatt ez látszik leg megfelelőbbnek. - közlekedő folyosó 22.75 m2, - akadálymentes WC 5.98 m2,, összesen: 181.74 m2. Az önkormányzat fenntartásában lévő Gyöngyfüzér óvodát Közlekedő folyosó és akadálymentes WC-vel szeretné bővíteni. Jelenleg akadálymentes WC-vel az óvoda nem rendelkezik. Ugyanis a csoportszobák és tornaszoba közötti kapcsolatot a fűtött közlekedő folyosó biztosítja. A közlekedő folyosóból nyílna az akadálymentes WC., így viszonylag központi helyre kerül. A közművek is jobban biztosíthatók a közlekedő folyosó mellet történő elhelyeznél. - akadálymentes rámpa 16.50 m2, - akadálymentes rámpa (külső) 17.46 m2 összesen: 33.96 m2. Az önkormányzat a fenntartásában lévő Gyöngyfüzér óvodát Akadálymentes rámpával és Pihenővel szeretné bővíteni. Óvoda jelenleg nem rendelkezik Akadálymentes rámpával és Pihenővel. Jelenleg az akadálymentes közlekedés nincs megoldva sem épületen kívül sem épületen belül. Akadálymentes rámpa és Pihenő a főbejárati ajtónál az óvoda épülettel párhuzamosan déli oldali feljáróval, míg a másik a belső udvarba a konyhával párhuzamosan, az óvoda épületre merőlegesen nyugati feljáróval. A rámpák végén pihenővel. Az áthidalandó felület 1.50 cm-s küszöbbel számolva a bejárati ajtóknál 43.50 cm, ezért a padlóvonal kialakításánál ügyelni kel, hogy a padlóvonal a 45 cm-t ne haladja meg. Az óvoda előkert és gazdasági bejáró kerítéssel van lezárva. Az épület sarkán nyitható kis kapuval ellátva, ezért a kocsival érkezők innen tudják megközelíteni az akadálymentes rámpát. Az Árpád útról érkezők részére az utcai kerítés megbontásával 1.20 m-s kiskaput kel nyitni. Majd a belső kerítéssel párhuzamosan járdát (1.50 m.) kel építeni térkőből 60 cm-vezető csíkkal a rámpa előtti járdáig ahol a megfelelő fordulási lehetőséget (min. 1.50 m) biztosítani kel. A rámpák indulásánál víznyelő rácsot kel elhelyezni melyet szikkasztó aknába kell bekötni a későbbi baleset elkerülése miatt. A rámpák építésének helykiválasztása épület fekvése és a telek adottsága miatt ez látszik leg megfelelőbbnek. A Kocsordi Gyöngyfüzér Óvoda Felújítása és bővítése dokumentációban található Energetikai korszerűsítés: Kocsord Gyöngyfüzér Óvoda Energetikai korszerűsítése Napelem telepítéssel történne. A 2015. évi 17.714 KWh fogyasztás figyelembe véve. 14,82 kWp névleges teljesítményű hálózatra visszatápláló, 3 fázisú Q. Cells Pro 235 Wp polikristályos napelem modulokból álló rendszer kerülne kiépítésre. a beruházás az óvoda villamos áram és használati meleg víz igényének 90 5-át tudná biztosítani, valamint jelentősen csökkenne CO2 kibocsátás is Tartalmi értékelési szempontok; 1.1 A tervezett beruházás hozzájárul az óvodai ellátáshoz való jobb hozzáféréshez. 2.1 Nem releváns 2.2 A fejlesztés összhangban van a felhívás céljaival, a felhívásban szereplő célokat teljesíti, illetve azokhoz hozzájárul. A fejlesztés az óvodai ellátáshoz való hozzáférés javítását és a szolgáltatások minőségének fejlesztését szolgálja, ez által fő célja a kisgyermeket nevelő szülők munkavállalásának támogatása, a családok segítése, különösen a leghátrányosabb helyzetű térségekben lévő gyermekek minél korábbi életkorban történő megsegítése. 2.3 A projektben elszámolni tervezett tevékenységek megfelelnek a támogatható tevékenységeknek és nem tartalmaznak a Felhívás 3.1.4. pontjában felsorolt nem támogatható tevékenységeket. Ezek bemutatásra kerültek a megalapozó dokumentum 3. fejezetében. A fejlesztési elképzelés kivitelezhetősége, megvalósíthatósága a rendelkezésre álló információk alapján megítélhető. A megalapozó dokumentumban bemutatásra került a fejlesztés műszaki tartalma, valamint a beszerezni kívánt eszközlista, a projekt adatlapon pedig bemutatásra került a tervezett időtartam és a tervezett mérföldkövek. Ezek alapján megvalósítható a projekt. 3.1 Az elkészített megalapozó dokumentum információt nyújt elképzelésünk megvalósíthatóságára. 3.2 A betervezett mérföldkövek reálisak és a felhívásban rögzített ütemezéssel összhangban vannak. 7 mérföldkő került meghatározásra a pályázati felhívásban szereplő feltételek szerint. 3.3 Nem releváns 4.1. Nem releváns 5.1 A projekt infrastrukturális fejlesztést és eszközbeszerzést is tartalmaz a megalapozó dokumentum 3. fejezetében bemutatottak szerint. 5.2 Nem releváns 6.1. Nem releváns 6.2 A beruházás a kedvezményezett járások besorolásáról szóló 290/2014. (XI.26.) Kormányrendelet 3. számú mellékletében meghatározott kedvezményezett járásokban és a 105/2015. (IV. 23.) Kormányrendelet által besorolt kedvezményezett települések egyikén valósul meg, a Mátészalkai járásban Kocsord településen. 7.1 A fejlesztési elképzelés az TOP 5. prioritás ESZA programjaival szinergiában valósul meg, Kocsord tervezi részvételét a helyi foglalkoztatási együttműködésekben, amelyek térségi szinten valósulnak meg. Egyelőre ezek a kezdeményezések tervezési stádiumban vannak. 8.1 Megalapozottan bemutatott a megvalósított tevékenységhosszú távú (legalább 5 éves) működtetése és fenntartása, ez az 5. fejezetben bemutatásra került. 8.2 A tervezett beruházás nem okozza a zöld területek csökkenését, és alacsony CO2 kibocsátású technológiák, vagy megújuló energiákat alkalmaz a fejlesztés során. 9.1 A fejlesztés eredményeként a szolgáltatások hozzáférhetővé válnak, kiegyenlítődnek vagy javulnak a területi különbségek, különösen a szegény családok és a hátrányos helyzetű gyermekek számára. Egyrészt a településen belüli jobb minőségű ellátással, másrészt a komplex akadálymentesítés révén hátrányos helyzetű településen javulnak a feltételek. 9.2 A fejlesztéssel érintett óvoda vállalja a befogadó-elvű nevelési gyakorlat megvalósítását, beilleszkedési, magatartási nehézséggel küzdő, valamint a többi gyermekkel együtt nevelhető sajátos nevelési igényű gyermekek integrált/integrációs nevelését, vagy a HH/HHH gyermekek integrációját. 10.1 A beruházás költséghatékony módon, reális és takarékos költségvetéssel tervezett, a terveink tervezői költségbecsléssel és árkalkulációval alátámasztottak.
11.1 A kérelmező a fejlesztés szempontjából releváns indikátor esetében célérték vállalást tesz, a megalapozó dokumentum és a projekt adatlap tartalmazza. Terület specifikus értékelési szempontok 1.1 A fejlesztés hozzájárul Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Területfejlesztési Programja (stratégiai és operatív programrész) című dokumentumban megfogalmazott fejlesztési prioritások megvalósuláshoz; 1.prioritás: A megyei élelmiszer gazdaság piacorientált megerősítése. A fejlesztés közvetetten hat a piaci szereplőkre ebben az ágazatban is a munkaerő minőségének javítása által. Mivel a lakosság nagy része a mezőgazdaságban vagy az élelmiszeriparban dolgozik, így közvetetten ezt az ágazatot is célozza. 2. prioritás: Hatékony környezetgazdálkodás és klímaváltozáshoz való alkalmazkodás megteremtése. A beruházás tervezésénél figyelemmel voltunk az energiahatékonysági előírásokra, így energiatakarékos fejlesztések megvalósítását tervezzük. 8. prioritás: Élhető vidéki térségek megteremtése a fejlesztés a Mátészalkai járásban, rurális területen valósul meg, elősegíti a gazdasági fejlődést, valamint hozzájárul a szociális gazdaság fejlődéséhez, hiszen a munkaerő munkában töltött napjait hivatott növelni az egészségesebb település révén. 9. prioritás: A külső perifériák felzárkóztatása. 10. prioritás: A leszakadó rétegek – ezen belül a romák – felzárkóztatása. A fejlesztés célcsoportja nagyrészt roma lakosság, így kifejezetten az ő egészségi állapotuk javítását eredményezi a projekt, amivel nő a munkaképességük. 1.2. A fejlesztéssel (óvoda esetében) a későbbi sporttevékenységet megalapozó, tevékenységek kerülnek fejlesztésre. - sporteszközök beszerzése; - sport udvar kialakítása; - parkolóhely fejlesztés; 2.1. A beruházás megvalósítási helye szerinti járás besorolása területi fejlettsége alapján: A beruházás a kedvezményezett járások besorolásáról szóló 290/2014. (XI. 26.) Kormányrendelet 3. számú mellékletében meghatározott kedvezményezett járásokban és a 105/2015. (IV. 23.) Kormányrendelet által besorolt kedvezményezett települések egyikén valósul meg, a Mátészalkai járásban Kocsord településen. 2.2 Nem releváns. 3.1 A projekt keretében létesülnek új munkahelyek.

Vállalkozási szerződés - Nyír-Építő Kft. (PDF)

III. 8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

2021. évi közbeszerzési terv (PDF)